۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۴۴

سردار فضلی:

جریان بیداری اسلامی الهام گرفته از حرکت بسیج است

جریان بیداری اسلامی الهام گرفته از حرکت بسیج است

قم - خبرگزاری مهر: جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بی شک جریان بیداری اسلامی امروز در دنیای اسلام، الهام گرفته از الگوی بسیج است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار پاسدار علی فضلی، صبح پنج شنبه طی سخنانی در صبحگاه عمومی گردان های واکنش سریع رزمایش الی بیت المقدس استان قم که در میدان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به نقش بسیار مهم و کلیدی بسیج و بسیجیان درحراست از آرمان های مقدس نظام اسلامی و امام و شهدا اظهار داشت: بسیج چه در عرصه های فرهنگی و نظامی و چه ورزشی و اجتماعی و علمی، موفقیت ها و درخشش های بسیاری داشته که باعث امیدواری روز افزون دوستداران و هواداران انقلاب و ناامیدی و یاس مضاعف دشمنان اسلام و نظام شده است.

وی با اشاره به شجاعت و بصیرت بالای بسیجیان سراسر کشور به ویژه استان مقدس قم در عرصه های مختلف دفاعی به ویژه مقابله با جنگ نرم و فتنه های گوناگون گفت: بسیج حقیقتا یک حرکت مردمی برخاسته از ایمان به خداست که از خود مردم است و برای مردم و اسلام بالاترین خدمات را انجام داده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین با اشاره به هجمه‌های ناجوانمردانه ای که علیه بسیج و حزب الله صورت می گیرد، افزود: به تعبیر رسا و حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، بسیج سیاسی است اما سیاست زده و جناحی نیست بلکه نیرویی است که با مجاهدت و نظم والای خود در خدمت اهداف اسلام و نظام و انقلاب می‌باشد.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند بسیج متخلق به اخلاق اسلامی است و به هیچ وجه اهل ریا و دنیاگرایی نیست.

سردار فضلی با اشاره به الگو بودن بسیجیان سلحشور و بصیر در میدان های گوناگون جهاد علمی ،اقتصادی و فرهنگی و نظامی گفت: امروز بیداری اسلامی در منطقه ، از الگوی بسیج الهام گرفته شده است.

وی با تاکید بر این که به لطف الهی، امروز آحاد مردم انقلابی کشور، آمادگی کامل برای مقابله با توطئه های دشمنان را دارند، بیان داشت: مسئولان باید حقیقتا قدردان چنین مردم شجاع، بصیر و ولایت مداری باشند و با خدمت گزاری و وحدت خود، قدردان این نعمت عظیم باشند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین با بیان این که آحاد ملت بزرگ ایران، بسیجی و در خط امام و رهبری هستند، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند هر کس قلبش برای اسلام بتپد، بسیجی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از سپاه علی بن ابیطالب (ع) و عموم بسیجیان و دست اندرکاران شرکت کننده در این رزمایش باشکوه ابراز داشت: امروز شاهد برگزاری بیستمین رزمایش استانی الی بیت المقدس با حضور بسیجیان دلاور استان قم هستیم که واقعا این حضور و حماسه قابل تقدیر است.

سردار فضلی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای استان قم و شهید زین الدین و همرزمانش گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و انشاالله که بتوانیم قدردان و پاسدار دستاوردهای خون های پاک آن عزیزان سفرکرده باشیم.

وی با بیان این که در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، امروز ایران اسلامی در بهترین سطح از آمادگی دفاعی قرار دارد، تصریح کرد: بسیج و بسیجیان و همه نیروهای حزب الله کشور آماده هستند که در سایه تبعیت از ولایت فقیه، پاسخ دندان شکنی به تجاوزات و تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب بدهند.

 

کد خبر 2008372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha